Гарантії

  Ви можете обміняти або повернути товар упродовж 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.

 
Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
 
· товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо.
 
· товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки
 
· збережено всі ярлики та заводське маркування
 
 
  Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.
 
   Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності укладання сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
 
 
   При поверненні товару необхідно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші на день повернення товару пізніше, як за 7 днів.
 
   Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри авторизовані виробниками.
 
   Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон, у якому зазначаються:
 
· модель
 
· серійний номер
 
· гарантійний термін
 
· дата продажу товару
 
 
   Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.
 
   Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:
 
· Порушено збереження гарантійних пломб
 
· Є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб
 
· Порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах
 
· було проведено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару
 
· неправильно заповнений гарантійний талон
 
· серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений
 
 
   Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
 
· природний знос або вичерпання ресурсу
 
· випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо)
 
· пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ)
 
· Ушкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
 
· Ушкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів
 
· Ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
 
· програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу
 
· Збереження інформації на жорсткому диску
 
 
 
   Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317 ( 1317-2003-п ) від 20.08.2003, N 1642 ( 1642-2004-п ) від 13.12.2004, N 1173 ( 1170 2.2) Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172
 
   Відповідно до статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів". Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну чи поверненню.
 
  
 
   !!! Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів товару при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).